چرا فولاد مهراد؟! _ 7 دلیل اصلی

با مجموعه تخصصی فولاد مهراد، واقع در شهرک صنعتی امیر کبیر آشنا شوید:

شرکت ما با نام تجاری فولاد توان ساخت مهراد فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش آهن آلات شروع و با تلاش بی وقفه سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان را دارد. و در تلاش هستیم تا با گسترش و توسعه آهن آلات و پروژه های عظیم در سراسر کشور سهمی شگفت آور در توسعه اهداف صنعتی و اقتصادی ایران عزیزمان داشته باشیم.

ما اهداف بزرگی در سر داریم و عزم‌مان را جزم کرده‌ایم تا همه آن را به واقعیت تبدیل کنیم. هدف ما، ایجاد مجموعه ای کامل و قابل اعتماد برای عرضه انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی اعم از تیرآهن، میلگرد، ورق و …  به تمامی نقاط کشور و همچنین ارائه مشخصات فنی و قیمت روز آن ها به مشتریان است.

کارشناسان حرفه ای شرکت فولاد مهراد آماده ارائه مهندسی فروش در زمینه خدمات تخصصی و مشاوره ی متریال مد نظر شما در فروش آهن آلات ساختمانی و صنعتی هستند. کافی است با ما از طریق راه ها ی معرفی شده در ارتباط باشید.

چرا فولاد مهراد ؟!

1) مطلع شدن از قیمت به طور لحظه ای فقط با تماس و ارتباط با کارشناسان فروش ما:

کاربران گرامی مجموعه فولاد مهراد در صورت نیاز به برقراری ارتباط با ما با شماره های ذیل، تماس بگیرید. کارشناسان مجموعه ما در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 16:30 و پنج شنبه ها از ساعت 9 الی 1 پاسخگوی شما خواهند بود.

شما همچنین می‌توانید برای خرید و دریافت مشاوره از کارشناسان به صورت حضوری به دفتر، آدرس: اصفهان، شهرک صنعتی امیرکبیر، خیابان امیرکبیر، پلاک 74 مراجعه فرمایید.

تمام تلاش مجموعه ما جلب رضایت کاربران در تمامی مراحل خرید است.

فولاد مهراد
2) خرید مستقیم از مبادی و انبار ما:

در طول فرایند خرید و فروش آهن آلات انبار یکی از مکان هایی است که حتما مورد نیاز خواهد بود و یک امتیاز ویژه برای آن شرکت در نظر گرفته میشود…

در انبار ما محصولات از نظر تنوع ، ابعاد ، جنس ، کاربرد و … تنوع بسیار بالایی دارد. از قطعات کوچک سیستم های لوله کشی گرفته تا رول های ورق چند تنی ما همه ی این محصولات را برای شما عزیزان در انبار فراهم میکنیم.

کافیست با مشاوران مجرب و توانمند ما در این زمینه در تماس باشید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

3) دریافت مشاوره رایگان و کارشناسی دقیق متریال مورد نظر شما:

راه های ارتباطی فولاد مهراد:

دفتر فروش:

اصفهان، شهرک صنعتی امیرکبیر، خیابان امیرکبیر، پلاک 74

شماره تماس:

03133854300-5

ساعات کاری:

شنبه تا چهار شنبه از ساعت 9:00 تا 16:00 ، پنج شنبه ها از 9 تا 13:30

ایمیل سازمانی:

info[at]mehradsteel.com

4) کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت در مقایسه با رقبا:

فولاد مهراد دارای جواز کسب فعالیت از وزارت صنعت، معدن و تجارت، صنف آهن فروشی و ثبت شرکت در سازمان ثبت اسناد و املاک ایران می باشد. یکی از موارد با اهمیت برای خریدارانی که تمایل به سفارش غیرحضوری دارند این است که مجموعه مورد نظر دارای مجوزهای لازم در ارتباط با فعالیت خود باشد.

همه تولیدکنندگان باید محصولاتشان را مطابق با استاندارد تولید کنند، که این استانداردها، معیارهایی برای همه قسمت‌های فرایند تولید تعیین می‌کنند. مثلا مشخص می‌کنند که فرایند نورد سرد یا نورد گرم باید چقدر باشد. سایز مقاطع تولیدی هم باید مطابق با معیارهای استاندارد باشد؛ این سایزها وزن، طول شاخه و ضخامت بال و جان تیرآهن را مشخص می‌کنند. در‌صورتی‌که کارخانه‌های تولیدکننده همه معیارهای استاندارد را رعایت کنند، خروجی نهاییشان محصولی مرغوب و باکیفیت خواهد بود و می‌تواند رضایت مشتریان را جلب کند.


5) امکان خرید حضوری و آنلاین:

شما همراهان همیشگی فولاد مهراد می‌توانید برای خرید و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجرب ما به صورت حضوری به دفتر مجموعه ما، آدرس:

اصفهان، شهرک صنعتی امیرکبیر، خیابان امیرکبیر، پلاک 74 مراجعه فرمایید.

6) ارسال به سراسر کشور:

شرکت فولاد مهراد تحویل بار خود را در سراسر کشور با امن ترین باربری ها و مناسب ترین قیمت به دست مشتریان خود می رساند و تضمین به سلامت رسیدن بار را به مشتریان خود می دهد.

این مجموعه قبل از ارسال بار به خارج از اصفهان با مشتریان خود تماس گرفته و از آنها سوال می کند که آیا باربری خاصی در نظر دارید یا خیر؟
در صورت داشتن مورد خاص با همان باربری هماهنگی صورت می گیرد در صورت نداشتن، خود از طریق باربری های مطمئن بار را ارسال می کند.

در صورت اینکه مشتری داخل اصفهان باشد از طریق شرکت های حمل نقل بار ارسال می گردد.

7)صادرات:

ایران به عنوان یکی از قطب های تولید مقاطع فولادی در خاورمیانه می باشد که با دارا بودن کارخانه های بزرگ تولیدی در حوزه آهن، نقش کلیدی در تامین آهن آلات مورد نیاز کشورهای همسایه خود دارد. بر همین اساس صادرات آهن و فولاد به یکی از شغل های پرطرفدار و پر سود این روزها تبدیل شده است که البته مستلزم تهیه مدارک مخصوص به خود و سپس طی کردن پروسه ای طولانی می باشد. این روند طیف گسترده ای از آهن آلات را به خود اختصاص داده که شامل میلگرد، تیرآهن، انواع ورق فولادی و … می باشد. از جمله کشورهای مقصد برای صادرات انواع محصولات فولادی می توان به تاجیکستان، ترکیه، ارمنستان، ازبکستان؛ افغانستان، چین و ژاپن اشاره کرد. مجموعه فولاد مهراد در تلاش است تا با عرضه و فروش آهن آلات تولیدی کارخانجات داخلی در بازارهای جهانی و معرفی این شرکت ها در سطح جهانی، گامی در جهت صادرات در شرایط بحرانی کنونی بردارد. فرآیند صادرات در مجموعه فولاد مهراد به دلیل طیف وسیع محصولات فولادی و پروسه های سخت و طولانی امری پیچیده می باشد ولی تلاش نموده ایم تا با بهره گیری از تیم حرفه ای این راه را برای شما هموار سازیم.

فولاد مهراد
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *