حضور فولاد مهراد در نمایشگاه بین المللی متالورژی در اصفهان

نمايشگاه بین المللی متالورژی،فولاد،ريخته گری،ماشین آلات و صنايع وابسته اصفهان 1402

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته در محل  دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان از تاریخ 1 لغایت 4 شهریور ماه 1402  با حضور شرکت فولاد کویر و فولاد مهراد نماینده فولاد کویر برگزار خواهد شد.

 

برگزاری نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد و ریخته گری فولاد مهراد یکی از شرکت های فعال در زمینه بازرگانی آهن آلات می باشد که با حضور در این نمایشگاه قرار است به بهترین نحو ممکن خدمات خود را به مشتریان معرفی نماید. مهم ترین هدف شرکت در این نمایشگاه، شناخت مشتری و آشنایی آن ها با انواع محصولات و خدمات فولادی می باشد. همچنین اتفاقات و مصاحبه هایی که قرار است با حضور فعالین بازار آهن در نمایشگاه انجام گیرد، به صورت زنده در شبکه اینستاگرام فولادمهراد قابل مشاهده می باشد. هدف تیم فولاد مهراد کسب اطلاعات لازم از نیاز های مشتریان برای بهبود ارائه خدمات در آینده نزدیک می باشد.

جهت اطلاع از زمان برگزاری نمایشگاه ها 1402 اصفهان اینجا کلیک کنید.

اهداف فولاد مهراد جهت شرکت در نمایشگاه متالورژی اصفهان:

فولادمهراد به عنوان یکی از بهترین و به روز ترین شرکت های بازرگانی در حوزه تأمین انواع مقاطع فولادی، آلیاژی و استیل می باشد که با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین متخصصان فنی فروش، توانسته در تأمین انواع محصولات فولادی از جمله میلگرد تیرآهن ، ورق و… خوش بدرخشد و همواره مشتریان خود را راضی نگه دارد.

این شرکت در تلاش است که با کمترین سود و سریع ترین زمان بتواند با کیفیت ترین محصولات را به دست مشتریان خود برساند و اعتماد آن ها را جلب نماید. بنابراین فولاد مهراد می کوشد تا با شرکت در این نمایشگاه و معرفی رزومه درخشان خود گام بلندی در تأمین نیاز های مصرف کنندگان صنایع مختلف در داخل و خارج کشور بردارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از نمایشگاه میتوانید ما را در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام فولاد مهراد مشاهده کنید.

فولاد مهراد مشتاقانه منتظر حضور گرم شما در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری در سالن امیر کبیر غرفه C25 نمایشگاه بین المللی اصفهان هستیم.

برای دیدن کلیک کنید: گزارش ویدیویی از نمایشگاه مجموعه فولاد کویر در سال گذشته…

۱ الی ۴ شهریورماه ۱۴۰۲
غرفه c25
محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان
سالن امیرکبیر
ساعت بازدید: ۱۰ تا ۱۸

ستاد برگزاری

02188346455-7📞
09120295784📞

حضور ارزشمند شما، رونق بخش این مراسم و موجب افتخار برگزارکنندگان می‌باشد.

فولاد مهراد
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *