سبد خرید
0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

3854300-50313

با ما در تماس باشید

لوله گالوانیزه ضخامت 3 میلیمتر قطر 33.4 میلیمتر

تماس بگیرید

  • قطر (inch)

    "1

  • قطر (mm)

    33.4

  • طول (m)

    6

  • محل بارگیری

    کارخانه

  • ضخامت (mm)

    3

  • وزن هر شاخه (kg)

    16

تاریخ بروزرسانی : 18 مهر 1403
موجود است

معرفی لوله گالوانیزه ضخامت 3 میلیمتر قطر 33.4 میلیمتر

لوله گالوانیزه ضخامت 3 میلیمتر قطر 33.4 میلیمتر از نوع لوله های درز‌دار بوده که طی فرآیند گالوانیزاسیون با روی پوشش دهی می شود. به طور کلی لوله های گالوانیزه از مقاومت بالایی در برابر خوردگی، پوسیدگی برخوردارند. لوله گالوانیزه قطر 33.4 در برابر فشار و رطوبت مقاومت بالایی داشته و برای انتقال سیالات مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد لوله گالوانیزه 33.4 میلیمتر

مهم ترین کاربردهای لوله گالوانیزه به شرح زیر است.

صنایع خودروسازی مخصوصا ساخت خودروهای سنگین و نظامی

ساخت دکل های مخابراتی

پوشش دهی کابل برق، تلفن، شبکه

انتقال آب در گلخانه ها

لوله کشی فاضلاب

صنایع هوا و فضا

تیرک چراخ برق و دوربین های نظارتی

قیمت لوله گالوانیزه قطر 33.4 میلیمتر

قیمت لوله گالوانیزه به صورت روزانه تعیین و اعلام می گردد. که این قیمت وابسته به نوسانات ارزی و بورس کالا است. با افزایش نرخ ارز مخصوصا دلار، هزینه تولید افزایش یافته و در نهایت قیمت نهایی لوله گالوانیزه هم افزایش پیدا می کند. عدم تعادل عرضه و تقاضا یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت لوله گالوانیزه است. افزایش تقاضا جهت خرید لوله گالوانیزه موجب افزایش قیمت لوله گالوانیزه در بازار می شود. کیفیت ساخت یکی از عوامل اصلی در افزایش قیمت لوله گالوانیزه در بازار است. به عنوان مثال فرآیند گالوانیزاسیون گرم به دلیل ضخامت و کیفیت بالا از قیمت بیشتری برخوردار است.

شرکت فولاد مهراد به عنوان یکی از مراکز اصلی فروش لوله فولادی در اصفهان شناخته می شود. در این مراکز انواع لوله صنعتی و ساختمانی در سایزهای متنوع به طور عمده و جزئی به فروش می رسد. برای خرید انواع لوله با کارشناسان فروش لوله فولاد مهراد از طریق شماره های 09191001377 و 09139996934 در ارتباط باشید.

شرکت فولاد توان ساخت مهراد

شرکت فولاد توان ساخت مهراد به عنوان بزرگترین مرکز فروش مقاطع فولادی در منطقه صنعتی امیرکبیر اصفهان واقع شده است. در این مجموعه انواع لوله گالوانیزه، لوله گاز، لوله مبلی با منصافه ترین قیمت ها به فروش می رسد.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول