سبد خرید
0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

3854300-50313

با ما در تماس باشید

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه
تاریخ انتشار: 11 شهریور 1403

گزارش شانزدهمین نمایشگاه فولاد و متالورژی اصفهان

گزارش شانزدهمین نمایشگاه فولاد و متالورژی اصفهان - شرکت فولاد مهراد

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد و ریخته‌گری اصفهان

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته (Metalex 2024) از تاریخ ۶ تا ۹ شهریورماه ۱۴۰۳ در محل جدید نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار شد. این نمایشگاه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعتی کشور، محلی برای گردهمایی فعالان و تولیدکنندگان برتر حوزه فولاد و متالورژی بود. در این گزارش، تمامی جنبه ها و بخش های نمایشگاه بطور جامع مورد بررسی قرار می گیرد.

اهداف نمایشگاه متالورژی و فولاد اصفهان 1403

نمایشگاه متالورژی و فولاد اصفهان با هدف نمایش آخرین دستاوردهای صنعت فولاد و متالورژی کشور برگزار شد. این نمایشگاه، فضایی برای معرفی تکنولوژی‌های نوین در حوزه تولید مقاطع فولادی بود.هدف اصلی این رویداد، تقویت تولید داخلی و افزایش رقابت‌پذیری محصولات ایرانی در بازارهای بین‌المللی بود. همچنین، نمایشگاه متالکس به‌عنوان فرصتی برای شرکت‌ها فولادی در جهت معرفی محصولات جدید و نوآورانه، شناخته می‌شود.

حضور شرکت فولاد کویر کاشان در نمایشگاه فولاد و متالورژی اصفهان 1403

شرکت فولاد کویر کاشان با همراهی شرکت های تابعه تحلیل‌گران نسل‌های آینده (تسنا) و شرکت زلال فراب کویر در  شانزدهمین نمایشگاه فولاد و متالورژی اصفهان حضور داشته است. در طول مدت برگزاری نمایشگاه متالکس اصفهان  تمامی دستاورده های مجموعه فولاد کویر در حوزه فن آوری ارتباطات، اطلاعات و توسعه فرآیند ساخت و انرژی به نمایش گذاشته شد.

حضور شرکت فولاد توان ساخت مهراد در نمایشگاه متالکس ۱۴۰۳

شرکت فولاد توان ساخت مهراد، به عنوان نماینده فروش انحصاری کویر کاشان در استان اصفهان، در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته (متالکس ۱۴۰۳) حضوری برجسته ای داشت. این شرکت که به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ‌های فروش مقاطع و ورق‌های فولادی در سطح استان اصفهان شناخته می شود. در جریان نمایشگاه متالکس ۱۴۰۳، توانمندی‌های شرکت فولاد مهراد در زمینه تأمین و فروش محصولات فولادی به‌خوبی به نمایش گذاشته شد. در این مجموعه همواره رضایت مشتریان خوش حساب، با فراهم آوردن امکاناتی مانند شرایط پرداختی مناسب و حمل و نقل رایگان حفظ می شود.

محصولات و توانمندی های شرکت فولاد مبارکه

اعلام موفقیت در تولید 35 محصول جدید در مجموعه فولاد مبارکه اصفهان یکی از نکات برجسته نمایشگاه فولاد و متالورژی اصفهان است. این خبر توسط محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در حاشیه نمایشگاه فولاد اصفهان اعلام شده است. احداث خط تولید ورق رنگی لوازم خانگی یکی از جدیدترین توانمندی مجموعه شرکت فولاد مبارکه است. که ظرف دو سال آینده به بهره برداری می رسد. همچنین خط نورد گرم 2 این مجموعه طی دو سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد. این دستاوردها نشاننی از تعهد فولاد مبارکه به توسعه و پیشرفت صنعت فولاد کشور است.

تولید محصولات با ارزش افزوده بالا، نه تنها به ارتقای جایگاه این شرکت در بازارهای داخلی و بین‌المللی کمک می‌کند، بلکه تأثیر بسزایی در کاهش وابستگی به واردات و افزایش صادرات کشور خواهد داشت.

حضور فعال شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری نیز یکی از شرکت های فعال در شانزدهمین نمایشگاه متالکس اصفهان بود. که آخرین دستاوردهای خود در حوزه تولید مقاطع فولادی گالوانیزه را به نمایش گذاشت. حمید شجاعی، مدیرعامل این شرکت، در خصوص اهمیت این نمایشگاه گفت: “بی‌تردید برگزاری نمایشگاه متالکس در استان اصفهان به‌عنوان پایتخت فولاد ایران، جذابیتی دوچندان به این رویداد بزرگ نمایشگاهی بخشیده است و این فرصت مغتنمی است که شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در کنار دیگر شرکت‌های زیرمجموعه فولاد مبارکه، توانمندی‌های خود را به معرض نمایش بگذارد.”

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با تولید بیش از ۲۰ گرید از انواع ورق گالوانیزه، نقش مهمی در توسعه صنعت خودروسازی داشته است. این مجموعه بطور انحصاری بخش بزرگی از نیاز صنایع خودروسازی داخلی را پوشش دهی می نماید.

حضور انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران بعنوان یکی از بزرگترین بازوهای تولید مقاطع فولادی در نمایشگاه بین المللی فولاد و متالوژی 1403 اصفهان حضور فعال داشته است. در طول برگزاری این نمایشگاه، تمامی دستاروردهای این مجموعه به نمایش گذاشته شد.

نگاه به آینده فولاد ایران

شانزدهمین نمایشگاه فولاد و متالورژی اصفهان در تاریخ 9 شهریور 1403، با موفقیت به کار خود پایان داد. این نمایشگاه بخوبی نشان داد که، صنعت فولاد ایران با وجود چالش‌ها و مشکلات، همچنان در مسیر رشد و توسعه قرار دارد. حضور فعال شرکت‌های بزرگ و معتبر در این نمایشگاه، نشانی از آینده روشن صنعت فولاد ایران است.

برگزاری نمایشگاه های بین المللی بهترین فرصت برای تقویت تعاملات تجاری و صنعتی صنایع فولادی است. تا دستاوردهای خود را بازارهای بین المللی معرفی نموده و ایران به  یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات فولادی در جهان تبدیل کند.

جمع‌بندی

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان (Metalex 2024) با حضور پررنگ شرکت‌های داخلی و خارجی از تاریخ 6 الی 9 شهریور 1403 در مکان نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار شد. این نمایشگاه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعتی کشور، فرصت مناسبی برای نمایش توانمندی‌ها و دستاوردهای صنعت فولاد ایران بود.

برگزاری این نمایشگاه‌ها، نقش مهمی در توسعه و تقویت صنعت فولاد کشور دارد. که نیازمند حمایت‌های بیشتر از سوی دولت و بخش خصوصی است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول